100
21 aprilie 2021

Deac Persida – ACTIVE KIDS EVENTS S.R.L.

Organizarea de evenimente recreative si distractive pentru copii

1. Care este esența afacerii tale? 

Transformăm orice loc într-un spațiu de joacă. Nu știu cum a fost în cazul vostru, însă, pentru mine, bucuria și starea de libertate pe care le simțeam atunci când coboram în viteză pe toboganele din parcurile de copii sunt de neuitat. Așa că, prin acest proiect, ne-am propus să le oferim copiilor această bucurie și să transformăm orice loc într-un spațiu de joacă. Cum? Prin organizarea de evenimente pentru copii și oferirea unor experiențe de neuitat pe toboganele noastre gonflabile profesionale.

2. Ce ai facut în ultimele luni și, dacă a fost cazul, cum te-ai reinventat ca afacere să treci prin criza Covid?

Înainte de pandemie, am inițiat promovarea serviciilor noastre în principal către companii, grădinițe, școli, organizatori de evenimente, dar și către familii cu copii care dețin o locație unde să ne desfașurăm activitatea, cum ar fi o grădină, curtea casei etc.  Astfel, ne doream să ne implicăm în cadrul Family Day-urilor organizate pentru angajați de către companiile din Cluj-Napoca, să aducem un plus de activităti pentru grădinițe și școli în  „Saptămâna Altfel” sau în cadrul altor evenimente tematice, să aducem fericirea in inima copiilor fiind prezenti la diverse festivaluri si evenimente dedicate lor din oras. Toate aceste planuri nu au mai putut fi realizate odată cu intrarea în starea de urgență care a adus cu sine închiderea grădinițelor, școlilor și anularea tuturor evenimentelor publice. Când am realizat că măsura luată de autorități va fi una pe termen lung, ne-am îndreptat întreaga activitate către familiile cu copii, aflate acum acasă.

Copiii au fost foarte entuziasmați de toboganele gonflabile impresionante, iar părinții foarte fericiți că, pentru orele în care noi eram acolo, puteau sa uite de grija copiilor, bucurându-se și ei de o binemeritată pauză. Aceștia săreau și se distrau împreună cu prietenii lor pe toboganele noastre. Recomandările părinților și cererile copiilor au făcut să avem solicitări pentru închirierea toboganelor gonflabile pe parcursul întregului sezon. Ceea ce nu a făcut altceva decât să ne confirme faptul că orientatea spre acest public țintă a fost o decizie inspirată.

3. Care a fost cea mai are provocare suplimentara care ți-a apărut în business odată cu pandemia?

Cea mai mare provocare a fost anularea tuturor evenimentelor în perioada stării de urgență, perioadă care a durat aproximativ 2 luni, iar mai apoi reducerea numărului de participanți permiși prin lege la orice tip de evenimente, inclusiv cele pentru copii, în perioada stării de alertă. Înacelași timp, a crescut numărul cererilor venite din partea clienților care au organizat evenimente private la restaurante în aer liber și a clientilor care stau la casă și dețin un spațiu outdoor suficient de generos pentru a amplasa unul dintre cele trei tobogane pe care le deținem. În acest moment așteptăm să revină sezonul cald când putem organiza din nou evenimente în aer liber.

4. Ce ai învățat și cum ai devenit mai puternic?

Mi s-a confirmat faptul că, dacă ești pasionat de ceea ce faci și oferi produse sau servicii de calitate, oricât de dificile ar fi condițiile, reusești să mergi mai departe. Anul acesta a confirmat faptul că în business trebuie să fii proactiv, să te adaptezi și să îți îmbunătățești strategia și serviciile continuu și să lași deoparte planurile rigide pe care le-ai făcut atunci când ai scris un plan de afaceri sau când ți-ai conturat strategia la început de an. M-au încurajat foarte mult feedback-ul pozitiv și entuziasmul venit din partea clienților și recomandările pe care aceștia mi le-au făcut prietenilor lor.

5. Ce le-ai transmite antreprenorilor care trec sau vor trece printr-o situație similară, bazat pe experiența ta proprie?

Să pună pasiune si să aibă încredere în ceea ce fac. Atunci când pornesti un business și iubesti ceea ce faci chiar si în condiții vitrege, mergi mai departe. Să nu se teamă să își pună ideile în practică și să se adapteze rapid în funcție de circumstanțe. Să aibă mereu în minte faptul că experiența oferită clienților este esențială și să încerce chiar să treacă dincolo de a livra ceea ce au promis.