1. Care este esența afacerii tale?
Lăsăm lemnul să vorbeasca, noi îi oferim doar platforma unde să iasă în evidență.
2. Ce ai facut în ultimele luni și, dacă a fost cazul, cum te-ai reinventat ca afacere să treci prin criza Covid?
Având în vedere faptul că modelul de business era în mare parte orientat pe târguri și evenimente a trebuit să anticipăm planurile de dezvoltare pentru 2021 în 2020, adică am trecut pe mobilier: mese de dining, măsuțe de cafea, comode, vitrine etc.
3. Care a fost cea mai are provocare suplimentara care ți-a apărut în business odată cu pandemia?
Tranziția bruscă, 180 de grade într-un timp foarte scurt de la un produs la altul, fără să avem toate sculele necesare. Un alt lucru a fost acela de a găsi rapid clienți pentru produse pentru care nu aveam nici un portofoliu.
4. Ce ai învățat și cum ai devenit mai puternic?
Să scot din vocabular expresii și cuvinte precum: „nu pot, renunț, e greu, nu are rost etc.” Am devenit mai puternic cultivând metalitatea de învingător.
5. Ce le-ai transmite antreprenorilor care trec sau vor trece printr-o situație similară, bazat pe experiența ta proprie?
Dacă trebuie să alergi 10 km în plus ca să reușești, aleargă-i chiar dacă ți se pare finish-ul în zare. Când ai probleme noi înseamnă că ești pe drumul cel bun, progresezi. Dacă te confrunți tot cu aceleași probleme, înseamnă că undeva greșești.