100
8 decembrie 2020

Crina Marinescu – CRYTANY FASHION S.R.L.

Design vestimentar, și producție îmbrăcăminte, Cluj-Napoca

1. Care este esența afacerii tale? 

Creez piese vestimentare deosebite pentru persoanele din orice domeniu, sau pentru ocazii speciale.

2. Ce ai facut în ultimele luni și, dacă a fost cazul, cum te-ai reinventat ca afacere să treci prin criza Covid?

Ne-am adaptat din mers, am profitat de faptul că necesitatea numărul 1 a fost producerea de măști de protecție, iar pe noi ne-a prins cu materialele pe masă.

3. Care a fost cea mai are provocare suplimentara care ți-a apărut în business odată cu pandemia?

Cea mai mare provocare a fost că a trebuit să renunțăm la producția unor cantități mici de produse cu prețuri mari, în favoarea producției de serii mari ale unor produse cu prețuri foarte reduse într-un timp foarte scurt. Cea mai mare provocare a fost timpul scurt în care a trebuit să livrăm mii de bucăți.

4. Ce ai învățat și cum ai devenit mai puternic?

Am învățat că producția și serviciile cu prețuri mici, dar cantitative, aduc mai multe venituri decât producția limitata a vestimentației de lux. Iar faptul ca la sfârșit de lună încasările adunate arătau din ce în ce mai bine, m-au făcut să mă simt mai puternică.

5. Ce le-ai transmite antreprenorilor care trec sau vor trece printr-o situație similară, bazat pe experiența ta proprie?

Le-aș transmite să fie realiști și corecți cu ei înșiși, să fie “zgârciți” cu banii lor, să aibă curajul să-și schimbe viziunea pentru moment, dacă situația o cere și să se adapteze în funcție de situația de pe piață, să fie atenți la necesitățile pe care le pot satisface și să se miște foarte repede, așa cum am făcut și noi. Să persevereze cu încredere că vor reuși.

Întotdeauna exista soluții, doar trebuie să te gândești cu ce ai putea ajuta tu? Cum ai putea soluționa acea problema, nevoie? Chiar și în situații de criza poți avea succes. Depinde doar de tine.

Pe timp de război unii plâng, iar alții fac batiste.