100
21 aprilie 2021

Corșeu Elena Virginia – EXOTIC TRAVEL SERVICES S.R.L.

HANIMUN – agenție de turism organizare luna de miere, Cluj-Napoca

1. Care este esența afacerii tale? 

Hanimun este agenția de turism dedicată exclusiv lunilor de miere! Misiunea noastră este să creem experiențe unice de călătorie în ceea ce se dorește a fi cea mai romantică vacanță din viață de cuplu, prin pachete customizate 100% și customer care above & beyond!

2. Ce ai facut în ultimele luni și, dacă a fost cazul, cum te-ai reinventat ca afacere să treci prin criza Covid?

Am studiat. Am făcut research pe destinații și am sperat că situația se va îmbunătăți d ela o zi la altă. Nu e cazul, căci turismul a fost cel mai grav afectat de această criză. Cred însă într-o revenire și reinventare a acestui sector atât de lovit de pandemie.

3. Care a fost cea mai are provocare suplimentara care ți-a apărut în business odată cu pandemia?

Totul a devenit o provocare căci travel-ul a devenit în multe destinații clasice (Thailanda, Bali, Vietnam, etc) – imposibil. Astfel, a fost nevoie să căutăm destinații safe și deschise, s ane reorientăm spre locuri mai aproape de casă pentru a reuși să ne menținem pe linia de plutire. Este în continuare o lupta contra cronometru în care nu avem nici un control.

4. Ce ai învățat și cum ai devenit mai puternic?

Am învățat că nu am cum să controlez factorii externi mie. Penteu că orice antreprenor are impresia că poate fi “One man show” și că doar de el depinde succesul afacerii sale. Înainte de pandemie, și eu aș fi zis la fel. Acum, am fost forțată să recunosc că uneori, oricât de bun ești, de profesionist, de bine intenționat, uneori lucrurile iau o întorsătură la care nici nu visam. Și nu în sensul bun. Așadar, am învățat să fiu confortabilă cu incertitudinea. Cu riscul. Cu neputință. Și în ciuda faptului că sorții sunt potrivnici, să merg înainte. Cu speranța și încredere în viitor.

5. Ce le-ai transmite antreprenorilor care trec sau vor trece printr-o situație similară, bazat pe experiența ta proprie?

Să caute să se reinventeze. Repede. Sau să aibă extra resurse financiare pentru a susține afacerea în astfel de momente. Depinde câtă determinare există și câtă pasiune pentru ceea ce fac. Căci pentru mine e clar: turismul este parte din viață mea și este doar o chestiune de timp până oamenii nu vor mai putea stă în case. Și atunci voi fi pregătită 🙂